فرمانداری شاهرود
ENGLISH
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس: روابط عمومی‌ها به دنبال جلب رضایت مردم باشند 1398/02/31
دیداربانماینده مردم شاهرودبه مناسبت هفته روابط عمومی
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس: روابط عمومی‌ها به دنبال جلب رضایت مردم باشند

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

روابط عمومی‌ها به دنبال جلب رضایت مردم باشند/ ضرورت ایجاد شفافیت

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه روابط عمومی چرخه اطلاعات بین سازمان و مخاطبان است، گفت: روابط عمومی‌ها با ایجاد شفافیت و پل دوسویه، به دنبال جلب رضایت مردم باشند.

سید حسن حسینی شاهرودی ظهر شنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شاهرود به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه روابط عمومی مدیریت چرخه اطلاعات فی‌مابین شخص و سازمان با مخاطبان و مشتریان خود است، ابراز داشت: این ارتباط یک‌سویه نیست و به‌مانند پل دوطرفه محسوب می‌شود بنابراین روابط عمومی هر اتفاقی که در مجموعه یا سازمان اتفاق می‌افتد را مدیریت و اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی بابیان اینکه اگر بازخوردها را از سیستم مدیریتی حذف کنیم مجموعه تبدیل به سیستمی تنبل و خرفت می‌شود و درنهایت رو به افول خواهد رفت، اضافه کرد: سقوط ناگهانی بسیاری از کارخانه‌ها به دلیل نداشتن همین بازخوردها اتفاق افتاده است و درباره یک سازمان نیز همین تکلیف وجود دارد.

عضو خانه ملت بابیان اینکه ناکارآمدی یک سازمان و مجموعه، نارضایتی اغلب مردم را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: به دنبال این رویه، ناکارآمدی نظام اداری اتفاق خواهد افتاد که امروز همه از آن دم می‌زنند، درست مانند ماشینی که قطعات آن دچار مشکل است واین نارضایتی به حوزه‌های دیگر نیز تعمیم پیدا می‌کند.

حسینی شاهرودی بابیان اینکه سازمانی موفق است که به مخاطبان خود پاسخگو باشد، تصریح کرد: در این سازمان می‌بایست مأموریت‌ها در درون ویترین قرار داده‌شده و مشخص باشد تا بتواند مردم را راضی کند لذا سازمان‌ها باید در ابتدا این نکته را مدنظر قرار دهند که برای مشتریان ایجاد شدند و نه صرفاً برای خودشان.

وی بابیان اینکه در خصوص دولت شیشه‌ای متأسفانه کم‌عمل می‌شود، افزود: دولت‌ها در این زمینه خود را بزرگ کردند اما چابک نشدند لذا سازمانی که این‌چنین عمل کند نمی‌تواند حرکت کند و پویایی لازم را ندارد در دنیای الکترونیک روابط عمومی‌ها می‌بایست با بهره‌گیری از این دانش شفافیت را در جامعه ایجاد و به دنبال رضایت مردم باشند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه سازمانی که می‌خواهد دیده شود باید به دنبال جلب رضایت مخاطبان خود باشد، ابراز داشت: روابط عمومی منفصل کارآمدتر خواهد بود یا روابط عمومی متصل؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت روابط عمومی باید از توان زیرمجموعه خود استفاده و چرخه اطلاعات را مدیریت کند.

 

تعداد بازدید: 13
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 

آدرس پستي: شاهرود - خيابان كارگر - فرمانداري شاهرود - كدپستي استانداري: 3619748851                  تلفن:  32332000 - 023                                                                 فكس: 32337033                    ايميل: info.shahrood@ostan-sm.ir

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به فرمانداری شاهرود می‌باشد.
Powered by DorsaPortal