فرمانداری شاهرود
ENGLISH
بصیرت افزایی دانش آموزان در دستور کار مدیران مدارس قرار گیرد 1398/10/23
بصیرت افزایی دانش آموزان در دستور کار مدیران مدارس قرار گیرد
 فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: مدیران مدارس آگاهی بخشی به دانش آموزان همه مقاطع در زمینه دشمن شناسی را در دستور کار خود دهند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شاهرود، نادر فخری دوشنبه در نشست شواری آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، با بیان اینکه دشمن به دنبال سوء استفاده از احساسات جوانان است، تصریح کرد: نباید اجازه داد جوانان عزیز این مرز و بوم در دام دسیسه های ضدانقلاب قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه می توان تاریخ را به قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی تقسیم کرد،افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی شجاعانه پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار داد، کاری که در طول 70 سال گذشته بی سابقه بود اما دشمن با شگردهای رسانه ای تلاش می کند این کار بزرگ را کم اهمیت نشان دهد.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه حادثه تلخ هواپیمای اوکراین و به شهادت رسیدن شمار زیادی از هموطنان عزیزمان کل ایران را داغدار کرد، ابراز داشت: مقام معظم رهبری با حساسیت این موضوع را دنبال می کنند و نیروهای ارزشمند سپاه نیز با تواضع این اشتباه را پذیرفتند و عذرخواهی کردند.
فخری در ادامه بیان کرد: با این حال نگاه عده اندکی به دشمن است، تعدادی از جوانان نیز احساسی عمل کردند و باید مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند.
وی با تأکید بر اینکه اگر استکبار جهانی حضور پرشور مردم در انتخابات را همانند تشییع پیکر سردار سلیمانی ببیند عقب نشینی می کند، افزود: شهادت سردار دل ها همدلی مردم را در پی داشت و باید این موضوع را به حماسه دوم اسفند پیوند دهیم که باعث ایجاد امنیت پایدار در کشور شود.
تعداد بازدید: 165
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 

آدرس پستي: شاهرود - خيابان كارگر - فرمانداري شاهرود - كدپستي استانداري: 3619748851                  تلفن:  32332000 - 023                                                                 فكس: 32337033                    ايميل: info.shahrood@ostan-sm.ir

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به فرمانداری شاهرود می‌باشد.
Powered by DorsaPortal